november 16, 2007

Mine inspirasjonskilder!

Posted in sysaker kl. 21:09 av edrun

img_0910-400.jpg

Jeg er så heldig å ha fått tak i boka «Barnetøy du selv kan sy 0-4 år»! Min snille svigermor hadde den på loftet, og jeg fikk låne den av henne. Den er full av kule retroklær, og jeg har allerede sydd ei bukse derfra. Når Maren blir litt eldre kan jeg låne «Barnetøy du selv kan sy 5-12 år». Det er også mange fine mønstre i Stoff & Stil-katalogen; så der har jeg bestilt to kjoler, en bukse og en genser. Jeg er godt igang med syinga, bilder kommer snart!

Legg igjen en kommentar

