november 21, 2007

Prima ballerina!

Posted in sysaker kl. 15:32 av edrun

Da jeg var liten ville jeg så veldig gjerne bli ballettdanserinne! I tillegg til å stå i kiosk (da kunne jeg jo spise så mye godteri jeg ville), være detektiv (Nancy Drew var det store forbildet) eller bli lektor i EDB (søster’n delte nok førsteplassen med frøken detektiv)… Jeg tok aldri noen ballettimer, så den karrieren må jeg nok anse som tapt, men kanskje ei anna lita snuppe kan ta over drømmen? Jeg kan ihvertfall kle ho opp i ballerinagenser!

ballerinagenser1.jpg

Legg igjen en kommentar

