desember 9, 2007

Cordfløyelsbukser

Posted in sysaker kl. 12:15 av edrun

Denne buksa har blitt mitt favorittplagg blant det jeg har sydd selv. Den er sydd i et brunt cordstoff med varierende stripetykkelse, og jeg har sydd på en «ordentlig» linning med knappestrikk. Buksa sitter veldig fint på, og brunt er jo en farge som matcher mye.

img_0546-400.jpg
img_0548-400.jpg

Jeg blei så fornøyd at jeg måtte sy en i gave til lille Kaja også, siden vi skulle på besøk dit. Denne er i et smalstrippete cordstoff istedenfor.

img_1008-400.jpg

Legg igjen en kommentar

