januar 14, 2008

Endelig min egen meitai!

Posted in sysaker kl. 10:53 av edrun

Endelig har jeg fått sydd meg en ordentlig mt! Jeg venta lenge på stroppestoffet fra Ellos, og da vi kom tilbake fra juleferie lå endelig pakkelappen i posten. Jeg dro til Jordbærstedet og valgte meg ut et nydelig stoff til den ene panelsiden, og så satte jeg igang å klyppe og sy. MT’en har polstring både i midjen, skulderstroppene og øverst i panelet, så den blei veldig god å bære i.

På den ene siden skal det bli sovehette, og jeg sydde på en lomme (som endte opp midt under tvistinga).

img_1596mod.jpg

Close up (litt skeiv søm der ja…):

img_1599mod.jpg

På den andre siden applikerte jeg på to hjerter.

img_1603mod.jpg

Detaljer:

img_1609mod2.jpg

Legg igjen en kommentar

