januar 18, 2008

Inspirasjonssurfing

Posted in diverse kl. 13:42 av edrun

Hva gjør man en dag man kjeder seg litt på jobben? Jo – man surfer rundt på andres hobbyblogger og blir inspirert! Av en venninne ble jeg tipsa om Hobbykroken, hvor det var utrolig masse fint! Jeg fikk lyst til å lage både slike ståltrådhjerter, denne lua og kanskje et par tøfler. Derfra gikk turen videre, og jeg fant tilbake til dette fargeblyantetuiet som jeg har sett før og bare lage til Maren. Jeg har allerede kjøpt inn fargeblyanter, nå gjelder det bare å samle matchende stoffbiter. Apropos stoff – dette gule elefantstoffet fikk jeg lyst på!
Det er forresten noe annet spennende stoff på veg min veg nå – jeg skal vise det fram når det kommer…

Jeg har lagt til endel linker til blogger og nettbutikker jeg liker – se, les og nyt!

Legg igjen en kommentar

