januar 20, 2008

Nye bøker på veg!

Posted in hekling, strikkesaker, sysaker kl. 0:13 av edrun

Jeg fikk et gavekort på 1000 kr i en bokklubb som velkomstpremie her i høst, og i går klarte jeg å bruke opp hele på en dag… Snart dumper disse bøkene ned i postkassa mi, og jeg gleder meg såååå!

greetings-from-knit-cafe.jpeg simple-sewing2.jpeg amy-butlers-in-stitches.jpeg

hekling-med-stil.jpeg sewing-for-tiny-tots.jpeg

Edit: «Sewing for tiny tots» sendte jeg bare rett tilbake – den egner seg best til amerikanske baby showers… Full av pastellfarga plysjbamser og pusete puter, ikke klær slik jeg trodde…

1 kommentar »

  1. Guro said,

    Så koselig at bloggen min blir lagt merke til!
    Her var det mange spennende bøker, og veldig mye fin søm. Skikkelig flink med symaskinen er du! Den Mei Taien var superfin. Selv er jeg litt redd for symaskiner, men har veldig lyst å lage en Mei Tai, nå som jeg har fått noen å ha i den ;O) Foreløpig er det sjalbæring her.
    Gleder meg til å se nye kreasjoner her, og legger deg til i min bloglines.
    Ha ei god uke!


Legg igjen en kommentar

