februar 10, 2008

Min UFO – nå ferdig!

Posted in strikkesaker kl. 22:53 av edrun

Dette har vært min UFO en stund – jeg begynte på den i november, og så lang tid har jeg aldri brukt på et strikkeplagg før. Vanligvis sitter jeg med pinnene hver kveld til jeg er ferdig, men denne gangen hadde jeg så mange andre prosjekter i tillegg, og genseren blei hele tida dytta bakover i køen. Til slutt var den forrige genseren jeg strikka, i str. 6 mnd, så trang over magen, at jeg måtte se til å få den neste ferdig. Her er den altså – rullegenser i nøstebarngarn.

img_1779-400.jpg

Maren har funni ut at det er veldig gøy å leke tunnel under tørkestativet mens det er fullt av klær 🙂

Legg igjen en kommentar

