mars 7, 2008

Kakemonsteret

Posted in stoff, sysaker kl. 10:44 av lillemaren

Jeg fikk med meg noen gamle stoffer fra mamma da jeg var hjemme i jula – de var kanskje ikke så 70-tallsretro som jeg hadde håpa på, men jeg sydde ihvertfall et lite monster til Maren som går under navnet Kakemonsteret.

img_1704_400.jpg

Jeg fikk en god ide i en tråd på Sysiden på tettinntil.no som jeg skal prøve ut når Maren blir litt eldre. Maren tegner et monster, og jeg syr etter tegningen!

Legg igjen en kommentar

