mars 24, 2008

Fargeblyantetui

Posted in sysaker kl. 22:57 av edrun

Dette har vært prosjektet mitt siden januar! Det har tatt lang tid å samle inn stoff som matcher alle de 24 fargeblyantene, men endelig blei jeg ferdig! Har oppdaga et par ting underveis som kunne vært gjort annerledes, men jeg syns resultatet blei veldig bra likevel. Dette blir kanskje 2-årsgave eller julegave, eller kanskje jeg sparer det enda lenger, vi får se når ho begynnner å bli interessert i tegning…

Baksiden er i tynn lin som var litt slitsomt å sy i…
img_2272-400.jpg

Oppbrettet kunne vært litt kortere, det skal jo ikke mye spissing til før fargene er for korte… Kanksje jeg må sprette opp og gjøre det om.
img_2273-400.jpg

Hele herligheten!
img_2274-400.jpg

1 kommentar »

  1. Polyanna said,

    wow, kjempefint!! Og for en god idee med forskjellig stoff til hver blyant!


Legg igjen en kommentar

