juni 26, 2008

Nå må det bli sommer…

Posted in sysaker kl. 9:12 av edrun

… for jeg har sydd meg så fint et skjørt! Etasjeskjørt i Amy Butlers Wallflower Cherry – stoffet var like fint som jeg hadde sett for meg, sommerlig og akkurat passe fargerikt! Jeg var litt nervøs for hvordan det ville bli å sy noe til meg selv, da er det jo viktigere at det passer akkurat enn når jeg syr til Maren – ho kan alltids vokse inn i det… Men skjørtet satt veldig fint, må bare få sydd på ei hvit hekte over glidelåsen (som blei litt langt ned).

Actionbilde i svevet…

Men nå er symaskina pakka ned, og kommer ikke opp igjen før vi er innstallert i Oslo… snufs.

Legg igjen en kommentar

