september 10, 2008

Putevarkjole

Posted in sysaker kl. 8:36 av edrun

Denne sydde jeg på en halvtime med Maren på fanget! Kjempeenkel, og veldig søt på – blir nok flere av denne, både til Maren og i gaver til andre. Stoffet er et vintage forkle som jeg kjøpte på Tanta til Beate i Trondheim – det var kjempestort, så jeg har fremdeles masse stoff igjen. Jeg har blitt veldig glad i rødt i det siste, særlig i kombinasjon med grønt eller lyseblått/turkis, så jeg må få tak i noen fine stoff i de fargene også.

Legg igjen en kommentar

