mai 13, 2009

Litt gammelt nytt 2

Posted in sysaker kl. 20:41 av edrun

Enda et «gammelt» plagg jeg har glemt å vise fram… Og denne genseren kan vel faktisk kalles gammel også – den er sydd at noe jeg tror er et gammelt dynetrekk som jeg fikk i hv-gave for ei stund siden, og har lang ribb på ermene og nede. Jeg gikk for en kombinasjon av collegegenser og bluse, og den blei bra, foruten at den er litt åpen i halsen – splitten blei litt vel lang… Etter første forsøk var genseren altfor trang, så jeg måtte sprette opp sidesømmene og ermene og sy inn et stoffstykke så den blei videre – nå er den litt for stor, men det gjør jo ingenting!

img_4410re

Legg igjen en kommentar

