januar 13, 2010

Flere give-awayer

Posted in diverse kl. 8:47 av edrun

Det er visst ikke så mye som skjer på bloggen min for tida, utenom alle give-awayene jeg er med på. Men med en liten baby i hus som ikke vil legge seg før i titida, så blir det ikke så mye tid til å sy. Men jeg lover å komme sterkere tilbake når det blir litt mer styr på sovinga, Jeg har mange planer i hodet, og jeg har faktisk noen puter å vise fram allerede som er sydd med Eline på fanget.

Nå er jeg med på en give-away hos Frk. Høiriis som lodder ut denne søte kjolen som sikkert passer til en av småsnuppene.

Hos Krudtuglens mor kan jeg vinne en fin flaggrekke eller fine stoffknapper.

Disse kule øredobbene kan vinnes hos Lissie Design. Jeg kan nok finne noen å gi de til, siden jeg ikke har hull i ørene selv.

Og så en kåpe hos PoLkAdOtS – ta en kikk på de fine tinga ho lager!

Legg igjen en kommentar

